Beschrijving van het aanbod
ACENSI België is op zoek naar een dossierbeheerder Procurement.
Functieomschrijving :
- Als dossierbeheerder overheidsopdrachten beheer je verschillende contracten tijdens de gunningsprocedure en tijdens de uitvoeringsfase van overheidsopdrachten.
- Dit zijn voornamelijk opdrachten voor werken en altijd in speciale sectoren.
- Je bereidt alle administratieve documenten voor met betrekking tot de aanbestedingsprocedure, conform de wetgeving inzake overheidsopdrachten in België (speciale sectoren).
- Je controleert de administratieve delen van het bestek, verzamelt en integreert de technische delen en controleert de samenhang van het dossier.
- Je publiceert aanbestedingsdocumenten via e-Procurement.
- Je neemt deel aan de onderhandelingen met de ingenieurs.
- Je staat in voor de administratieve analyse van de aanvragen en offertes, het opstellen en het verkrijgen van de goedkeuring van het administratief dossier met inachtneming van de bevoegdheidsdelegaties.
- Je geeft advies in alle fasen van de aanbestedingsprocedure.
- Tijdens de uitvoeringsfase van de overheidsopdracht stelt u de betalingsdocumenten op, bewaakt u het budget van uw opdracht in SAP Ariba, controleert u de notulen en zorgt u voor de nodige goedkeuringen van de documenten met inachtneming van de bevoegdheidsdelegaties.
- Je volgt strikt de procedures (intern of klant), gebruikt sjablonen, houdt de planning van je dossiers bij en informeert je interne klant(en) bij vertragingen of problemen waardoor de planning niet kan worden nageleefd
Vereiste ervaring / kennis:
- Goede theoretische en praktische kennis van de Belgische wetgeving inzake overheidsopdrachten.
- Minstens één jaar ervaring als dossierbeheerder in de procedure voor het plaatsen van
overheidsopdrachten in de speciale of klassieke sectoren (Belgische wetgeving). - Goede kennis van standaard IT-toepassingen (MS Office (Word, Excel, Outlook), Windows),
SharePoint.
Uw profiel :
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands (moedertaal), zowel gesproken als geschreven, en
een goede kennis van het Frans (lezen en begrijpen). - Ervaring met SAP Ariba
- Ervaring met het uitvoeren van overheidscontracten.
Uw soft skills :
- Je bent communicatief vaardig, werkt nauwkeurig, hebt oog voor detail en blijft kwaliteitswerk leveren
ondanks toegenomen druk. - Je verwerkt informatie kritisch.
- Je kunt snel procedures, werkinstructies, enz. leren en toepassen.
- Je kunt een veelheid aan verschillende taken georganiseerd uitvoeren.
- Je plant je eigen werk, stelt prioriteiten en voert je eigen taken systematisch en consequent binnen
deadlines uit. - Je bent enthousiast, gemotiveerd en hebt zin voor initiatief.
- Je houdt van open en transparante communicatie en waardeert de dialoog met anderen.