Beschrijving van het aanbod

Functie doelstellingen  

Onze klant, in de energiesector, is actief op zoek naar een Application Support, om het Service Delivery Center team te versterken. Het doel van dit team is het leveren van ondersteunende diensten voor een reeks kritieke toepassingen voor het beheer van gasstromen. 

Je zal verantwoordelijk zijn voor :

 

  • Onderhouden van hoogwaardige serviceondersteuning
  • Eigenaar zijn van incident-, verzoek-, probleem- en eventprocessen, zorgen voor hoge prestatieniveaus in deze processen, accurate rapportage en waar nodig serviceverbeteringsactiviteiten implementeren.
  • Zorgdragen voor het beheer van verzoeken, incidenten en problemen, evenals backlogs (inclusief de mailbox van het team).
  • Als leider van het escalatieproces neemt hij/zij de verantwoordelijkheid voor grote incidenten om te zorgen voor de coördinatie van de op te lossen partijen, effectieve communicatie met belanghebbenden en evaluatie na het incident.
  • Bewaken, controleren en ondersteunen van de dienstverlening, ervoor zorgen dat systemen, methodologieën en procedures aanwezig zijn en worden nageleefd.
  • Leiding geven aan interne en externe servicebeoordelingsvergaderingen over prestaties, serviceverbetering, kwaliteit en processen.
  • Als verantwoordelijke voor de kwaliteit van de informatie in tickets en dashboards en als onderdeel van het continue verbeteringsproces doet hij/zij concrete voorstellen aan degenen die verantwoordelijk zijn voor processen en tools. 

 

Your profile 

 

  • Uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden in het Engels en ten minste één van het Frans en/of Nederlands (beide zijn een plus)
  • In staat om te communiceren met business analisten om de hoofdoorzaak van een probleem te begrijpen
  • In staat om alle belanghebbenden rond de tafel te krijgen om actieplannen op te stellen in geval van terugkerende incidenten In staat om aan te tonen dat je de bovenstaande verantwoordelijkheden kunt dragen
  • Ervaren Service Management professional op het gebied van energietransport is een pré
  • ITIL-gekwalificeerd
  • Ervaring met het managen van 3e partijen en door 3e partijen geleverde diensten, meestal intern
  • Service Management of Support in een grootschalige en diverse omgeving van incident management, escalatieprocedures en aanverwante disciplines
  • In staat om onder druk te werken en deadlines te halen
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden

Solliciteer voor deze aanbieding

Geen bestand

Geen bestand

Vernieuwen

Verplichte Velden